tiistai 30. marraskuuta 2010

Heippa Pandat!
Kukaan ei osallistu mun kilpailuihin... :( no onhan tuota aikaa vielä. Moniko teistä on tavannut Maxin, Ellan tai Kamarian? En oo tavannu niistä vielä ketään. Onnekkaat ne jotka ovat! Jadetar koko ajan näkee heitä. >:( hehe ei millään pahalla Jade. Kurjaa, mun lukijamäärä pysyy aina samana. No, jos tuun kuukauden bloggariksi joulukuussa sitten, niin saan julkisuutta!
Mitäs te toivoisitte joululahjoiksi? Kunpa Panfussa sais annettuu joululahjoja! Olis niin kiva muistaa jotakuta kaveria kivalla joululahjalla!
Joulun odotus on niin ihanaa! Huomenna on jo ensimmäinen päivä, ja enää tarttee ootella kaksikymmentäneljä päivää jouluaattoon ja pukin tuloon! Paitsi että tiedän että ystävälläni Jadettarella on pikkujoulut, koska oon perinteisesti aina tullut niihin (Jadetar on siis mun kaveri oikeessa elämässä), ja siellä pukki käy etuajassa! Tänä vuonna en kuitenkaan syystä tai toisesta pääse, joten yhyy, täytyy odottaa Tapaninpäivään kun sitten tapaamme!
Luuletteko että Panfuun sataa lunta? Se olisi aika kivaa! Toivottavasti kaikki pikkupandat eivät palellu! Se taas ei olisi niin kivaa...
Tänään lahjakoneesta sai sen söpön tontun, kattokaas:

Ihana! Se on niin söpö! Se saa kunniapaikan mun iglussa. Se muistuttaa jotain jouluhaltijaa, joka aikoo taikoa tänne Panfuun lunta! :)

1 kommentti:

  1. Heh, Neg, me lähetettiin teille silti kutsu pikkujouluihin, jos huomasit ;D Nähdään Tapanina ja muuten, mun kirje lähteekin vast huomenna, kun oon nyt kipeenä :(
    Terkuittain,
    Jadetar

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg