maanantai 5. syyskuuta 2011

Kouluun

Moikka!

Tänään se siis alkoi... koulu nimittäin... Ensimmäinen koulupäivä! Oli ihan ok, oli kivaa nähdä kaikki kaverit!! Uusi luokanvalvoja vaikuttaa mukavalta, erittäin. Ei enää ihan nuori, mutta hänessä on jotain sellaista ikuista... Ja luokalle tuli uusi tyyppi, aika kiva. Siitä voisi saada hyvänkin kaverin!! Ja onneksi tämän vuoden luokalla on edes yksi paras kaveri ja yksi hyvä kaveri ja yksi ihan paras tyyppi xDD

Nyt kun koulu on virallisesti alkanut minulla, luulen että muutan blogin ulkoasun. Syksyisemmäksi. Ainakin vähemmän kesäiseksi, ehkä lämpimäksi, piristäväksi tai jotain... En tiedä.

Yllätyskone on rikki :(( Se oli rikki jo viime viikolla, ainakin minulla. Olin kuullut että se toimii ja sieltä saa haamun, mutta sepä meni kenkkuilemaan enkä saanutkaan sitä haamua :(((( Epistä.

Lady Gagan Born This Way soimassa, feat. Government Hooker... Me tehdään tänä vuonna Romeo ja Julia koulussa. Sain tänään tietää, että tuon sattuessa Julia ei ollut vielä neljäätoista (o.o) ja Romeo vain vähän vanhempi. Ja koko "elämän romanssista" kertova tarina on ohi viidessä päivässä!!

Lady Gagan Born This Way soimassa, feat. Government Hooker :)

Ciao,
Neg

1 kommentti:

  1. Moi Negrita! Prinssi täällä kirjottelee. Mä annan sulle Blog i like awardsin. Oot varmaan saanu semmosen jo, mus JOS et tiiä ohjeet löytyy mun blogin postauksesta:-) Saat antaa sen sitten kolmelle pandan blogille enttenpäin, mut perutelut täytyy laittaa:)
    Tassuttain: Prinssi!

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg