keskiviikko 7. syyskuuta 2011

MÄ EN USKO TÄTÄ!!

Moikka Pandanpallerot!

Jotain ihanaa on tapahtunut!! Mun t-paita-suunnitelma (nro 6 listalla) on päässyt Suomen Top Teniin! Mulla on mahikset voittaa kuukauden kultajäsenyys, tai jopa päästä kilpailemaan muitten maitten kanssa!! Voitan vähintään viikon kultajäsenyyden.

Mun paidassa on kaksi Pandatassua, jotka pitävät toisiaan kädestä. Takana rauhan symboli.


Oijoi, olen ONNELLINEN!

Plus: Älkää sitten tunteko mitään velvoitteita äänestää omaani. Äänestäkää aina vain parasta. Mulle riittää pelkkä titteli!

Muistakaa käydä auttamassa Proffaparkaa :) Tänään muuten, kun menin Panfuun, yhtäkkiä olin yksisarvisen päällä! Oli joku tekninen ongelma :)

Hyveli yöteli,
Neg

P.S. Ooo, olen viidentenä äänestyksessä...
P.P.S. Catrin luomus on myös mukana, se on äänestyksessä kuudentena ;D

7 kommenttia:

  1. Onnea vain. Paitasi on tosi kiva. Toivotaan, että sul olis mahiksii äänestyksessä.. ;)

    VastaaPoista
  2. Mustaki toi on hieno <333 Onnea :')

    VastaaPoista
  3. Sait minulta blog i like awardin, kurkkaa blogiani! :)

    VastaaPoista
  4. Moi Negrita! Olet saanut minulta Blog I like awardin.Käy blogissani ;)

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg