maanantai 27. joulukuuta 2010

Jade ja Neg

Moikka Pandat!
Ihmettelette varmaan miks kirjoitan värillä, mutta täytyyhän mun ja Jadettaren tekstit erottua! Jade nimittäin istuu tossa mun vieressä sohvalla oikeassa elämässä täällä Italiassa ja kirjoitamme yhdessä.


Joo moi, täällä Jadetar, ihku rakastamanne panda! :)

Tänään oli Kamaria Panfussa. Se on nyt mun kaveri, vihdoinkin, mutta mua rupesi pikkasen ärsyttämään ku kaikki meni sen päälle, ja sitten ne jotka ei menny vaan huusi siinä että POIS POIS.

Joo, ne ei tainnu muistaa mitä Max ja Ella muistutti blogissa ahdistuksesta.

Jos kaikki vaan käyttäytyis asiallisesti niin kenenkään ei tarviis huutaa ja Kamarialla (ja Maxilla ja Ellalla) olis paljon mukavampaa.

No ei meillä kai muuta asiaa ollu. Tästä tuli nyt vähän lyhyt ja tyhmä postaus, mutta koska olen Negillä viikon, niin tulee varmaan kumpaankin blogiin pitempiä yhteisiä postauksia.

Tassuttain (onhan meitä kaksi),

Neg ja Jade    

2 kommenttia:

  1. Moi jade ja Neg! Neg: voisitko alkaa lukea blogiani? Luen jo sinun blogiasi :) Wow, on varmasti mahtavaa asua italiassa :D

    Tassutellen
    Sasse

    VastaaPoista
  2. Totta kai alan lukemaan blogiasi vaikka heti! :) En vain löydä kaikkia blogeja heti luettelosta...

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg