lauantai 28. toukokuuta 2011

Jadesekoilua

Moi!

Pan Lee on saapunut Panfuun opettamaan- mitäs muuta kuin- Kung Fua! Sain minäkin sen asun, vaikkakin en tajunnut pelistä mitään. Se käski pelaamaan jotain peliä, jossa piti toistaa kungfumestarin liikkeet, mutta en osannut!! En kyllä myöskään lukenut ohjeita :))

Jade kurkkii aina välillä tuosta tähän koneelle ja muuten makaa sängyllä, laulaa Taylor Swiftin Love Storya ja haaveilee Cody Simpsonista ♥ Haaveillaan yhdessä.... Mistäköhän voimme ostaa Codyn julisteen? Tai kaksikymmentä? :D Tuskin mistään, eihän Codyparalla ole edes VEVOtiliä Youtubessa.




"Every hour of the day, iyiyiy, every minute I'm away, iyiyiy, missin' you, missin' you" ♥

Pistän tähän nopsat italialaiset terveiset internationaalisen viikon kunniaksi.... huomenna on englannin postaus, ehkä.

Sto a casa de Jade... Io ho avuto un giorno fantastico!!! Noi abbiamo saltato al trampolino.... giocato a Monopoly... E Jade a uno, no, DUE pacchetti dei... dei....
ÄH, tämä italia ei näin illalla suju....

Tarkoitukseni on sanoa, että minulla ja Jadella on ollut mahtava päivä, ollaan hypitty trampalla, oltiin palloleikkiä ja kaikki meni pihviksi, pelattu Monopolia vaivaiset viitisen tuntia (Jade: MÄ VOITIN!!!!!!!!!! Mä: Etpäs, sä menit konkurssiin toisena siinä tokassa pelissä, ja mä olin TOKA... Mut okei, voitit sen ekan, onnenhattuun ei enää voi luottaa) ja ollaan sekoiltu hepulissa ja yritetty suurella vaivalla olla viisi sekuntia kirjaa...

Jade makaa raatona matolla koska äiti herätti hänet puoliltaöin.... kahdeksalta.
Jade (hullunkiilto silmissään): Pakko saada pullaa!
Mä: Okei, mennään....
Jade putoaa sängyltä
Jade: Pullaa, pullaa!!! HAHHAHHAAAAA-- mennääs tähän peittoon-- lasit menee kohta rikki ja peitto saa maksaa korvaukset!!! ALISTIN PEITON, tuhma peitto.... Nyt ei mee hyvin, haluan pullaa, ja nukkumaan, ja Codyn....
Mä: Ok.... Jade, otitko varmasti pillerisi? Sori, pakko mennä kun toi yks mielipuoli sekoaa :DD

Ciao!




P.S. Jadella on kaksi pussii karkkia piilossa >:D SHHHHHH!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg