perjantai 9. joulukuuta 2011

Joulu se tulla jollottaa

Terve!

Mulla onkin tämä päivä ylimääräistä lomaa. Heti tuli mieleen että "Viikonloppu!". Sitten tuli ihmeteltyä että mites Panfussa ei ole ketään. No koska kaikilla muilla on koulua!!

Enää kahdeksan päivää mulla koula niin pääsen lomalle ;) Huoneessa on meneillään suursiivous, joten pitäisi varmaan kipaista pikapuoliin siivoamaan. Ja pitäisi sitä Prinssin ylistä tehdä ja omaakin siinä välissä, ja lahjoja tänään menen ostamaan ja paketoin vähäsen.

Kyllä se joulu ihmeen hurjaa vauhtia tulee! Joulu on mun lempiaika koko vuodesta ;) Rakastan joulua! Se on niin ihana, kun kynttilöitä sytytetään ja lauletaan ja onihana perhehenki kun tuli roiskuu takassa, ja kuusi koristellaan!

Ciao,
Neg

3 kommenttia:

  1. Moi Neg!
    Jos olet huomannut kopsaus sivullasi on monta kysymys kommenttia siitä yliksestä jota pyysin ennen kesää. No olen päättänyt, että sun ei tarvitse tehdä sitä. Olen huomannut, että on paljon enemmän koulu asioita ja kiireitä nyt kun on mennyt taas ylemmälle luokalle eikä aika enää riitä tietsikan näpyttelyyn saati sitten blogin kirjottelemiseen ja Panfuiluun. Ja yliksissäkin menee aikaa ja se käy joskus hermoille. Ymmärrän kyllä ja pyydän anteeksi ne viime kommentit jotka ovat ihan viimeisenä kopioitavaa sivulla. Silloin kun näoyttelin ne kommat olin vähän väsynyt ja silleen joten toivottavasti et suutu! ;D Tämä ei nyt tarkoita, että en pitäisi sinusta, ei todellakaan! Olet tosi hyvä tekeen ylikisä ja muitakin kuvia, mutta sinun ei tarvitse väkertää minulle enää. Kiire on näköjään pelissä eikä bloggailu voi mennä koulun edelle.
    Kiitos mkuitenkin! :)

    -Prinssi-

    VastaaPoista
  2. Moi Neg! Voisitko liittyä mun ja panddan blogin lukijaks, ku ollaan sunkin lukijoita, Kiitos;)

    Panda255 ja Pandda12 PanfuBlogi ;D

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg