perjantai 23. joulukuuta 2011

Uusi yläkuva

Moi!

Lisäsin näin viime tipassa uuden yliksen jouluun liittyen. Ette usko kuinka paljon aikaa meni TUOHON... No joka tapauksessa, tykkäättekö?

Mitäs te hankitte perheille lahjaksi? Minä hankin äidille kaks vartalorasvaa, isälle mun piirtämän kehystetyn kuvan, se itse toivoi, ja veljelle myyttiolennoista kertovan kirjan. Mitäs sanotte, luuletteko että tykkäävät?

Mitäs toivoitte joululahjaksi? Mulle olis ainakin kirjoja, leffoja, suklaata, kynsilakkaa, stabilokyniä ja säkkituoli <3 Hehheh, en malta odottaa!

Oltiin Emuliinan kanssa joskus viikko sitten ja se aiko kuvata ekaa videoonsa. Pääsin mukaan kakkosjuontajaksi. Sitten Emu värkkäs jotain sen kameransa kanssa kun minä sepailin:


Hehheh :D Good times, babe...

Täytyykin painua petiin niin huominen tulee nopeammin ;)

Ciao,
Neg

ps. Näin hauskannimisen Pandan tänään viidakossa:




3 kommenttia:

  1. Hihih! Mäkin oon nähny ton pandan ^^
    P.s. liityin sun lukijaks :))

    VastaaPoista
  2. Minun on pakko sanoa, että blogisi on aiiivan ihana! ( ;
    Pystytkö sinä tekemään minulle yläkuvan? :)

    T♥:llä Maggy

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg