torstai 23. kesäkuuta 2011

Bailuja tuppaa

Moikka!

Tänään vähän biletettiin jonkun majassa jossain joidenkin tyyppien kanssa, mutta hauskaa oli! Kuvia tuli otettua ehkä yks.. tai kaks.. tai viisi, missä me vaan biletetään xDD Kai saa bilettää, kun KOULU ON VIIMEIN OHI!!!! Juu, ja ennen kuin kukaan kommentoi mitään todistuksista, me saadaan ne vasta viikon päästä sähköpostiin. Korjaan, meidän vanhemmat siis saa ne vasta viikon päästä niitten sähköpostiin. Nojoo, mutta nyt ne kuvat:
 Än, yy, tee, NYT!


 Ekana perusbiletystä rivissä.

Sitten biletetään hymy huulilla :)

Emppu rulaa tuossa :D:D
Sitten tällainen random kuva, joka ei liity mihinkään mitenkään, mutta YouTube on mennyt oudoksi, tollaseksi mustaksi tutun valkoisen sijaan...

Kuten kaikki tarkkasilmäiset etsivämme ovat varmaankin jo huomanneet, Panfussa on uusi servu ja eri järjestely servuille (kylläpäs mä puhun niiiin tärkeistä asioista enkä löpise turhia ;D)


Ja tuossa olen minä ja hullu majani. Menin vähän sekaisin, ja nyt toi maja näyttää enemmän romuvarastolta, johon joku on heijannut kaikki turhat romut, kuin majalta :D Toi värikäs pömpeli vasemmalla puolen on outo. kerkesin jo vähän ihmetellä, että oho, Lilihän antoi mulle minibaarin, kun sitten seuraavana päivänä joku kertoi minulle että se on jukeboksi :D Esittelen tässä mahtavaa diskotietämystäni ;)

Eipä muuta.

Ciao,


1 kommentti:

  1. ihanaa biletystä olisin halunnu mukaan mutten ollut sillon harmi:(

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg