torstai 2. kesäkuuta 2011

Kesä-playlist

Moikka!

International week is ending here, cuz I don't have the energy at the moment to write a full English blog post. Sry... I am so sorry but the exams and tests and projects and orders are taking up all my energy. :( Thanks anyway for following International week, and maybe, once, there'll be another one. Maybe you can understand this without translation?

Ajattelin tässä tehdä pienen playlistin avullanne, jonka laitan tänne, niin että voitte laittaa kesäbiisejä soimaan aina kun selailette blogeja. Ei ole pakko olla kesäbiisejä, mutta mukavia, sellaisia joita on kiva kuunnella. Arvatkaas mitkä varaan:


Mun suosikki on ehkä tuo All day, se jää soimaan...

You're like my favourite song on the radio, radio, radio, radio, I could listen to you all day, you're like a music video, video, vi-vi-video, I could look at you all day, you make me do my two-step, all day, you keep me looking proud for you, all day, so you should be my girlfriend, all day, well like a hit on my radio, radio....

<3<3<3<3<33 Cody, mä rakastan sua!!

It's my dream, my home, my heart, my soul, my dance, my song, my love, lives on...

Kuka muu on Cody-hullu? Paitsi Jade! Laittakaas kommentteihin lempibiisejänne!

Ciao,

Neg

11 kommenttia:

  1. Mäkin taidan olla Cody-hullu... xD Kuuntelin sen yhen biisin täältä sun blogista, ja sit jotenkin jäin koukkuun. Mä tykkään Taylor Swiftin Love-story-nimisestä biisistä, se soi päässä, ja mun on koko ajan pakko lauleskella sitä. Mutta Neg, minne tarina on häipynyt?!?!?!?!?!

    VastaaPoista
  2. Ei, ei, ei, sen kappaleen nimi ei ole love-stry, vaan love story... Okei, varmaankin sä sen tiesit. Mä, ja mun mahtavat kirjoitustaidot... xD

    VastaaPoista
  3. Voi eiiih, taas kirjoitusvirhe! Neg, musta tuntuu, ettei sun blogi jotenkin vaan tykkää musta, täällä tulee niin paljon kirjoitusvirheitä. Mutta nyt mä häippäsen, ennen kuin alan kirjoitata kommentetja saksan kielellä!

    VastaaPoista
  4. MÄÄ KERROIN CODYN JADELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!näitä huutomerkkejä mahtuu vielä vai ymmärsittekö?
    MÄÄ KERROIN CODYN JADELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ehkä te nyt tajusitte. Oon kertonu itseasissa siiä aika monelle mut yks oli sillee "Mä katoin youtubee ja sit mä löysin codyn" EI LÖYTÄNYT! Mä kerroin sille codystä!!!!

    VastaaPoista
  5. Sasse: Sä kerroit ainakin mulle Codystä! Tai siis, sä laitoit ton "One"-biisin sun blogiin, ja mä kuuntelin sitä, elikkä sä tutustutit mut Codyyn alunperin :) Ja olikos sulla biisiehdotuksia?
    Meda: Rullaappas yksi postaus alaspäin jos haluat tietää missä tarina on ;)

    VastaaPoista
  6. noniiii noniiii! Biisi ehdotuksia:
    Cody Simpson-On My Mind,
    Swedish House Mafia-Save the World,
    Sheffield Jumpers-Jump With Me,
    Bruno Mars-Marry Me,
    Aste ft. Pete Parkkonen-Sekopää

    VastaaPoista
  7. ja
    Chris Medina-What are Words
    YllÄ: On muute HYVÄ biisi!!!! Kannattaa levittää sitä kaikille ;D

    VastaaPoista
  8. Mä en ole ihan varma tuosta Chrisistä. Se on hyvä biisi, mutta ei niin iloinen ja kesäinen :)

    VastaaPoista
  9. Ja tuolla gadgeteissa on nyt se kesä playlist-sivu ;)

    VastaaPoista
  10. Oge. Mut silti chrisin biisi on hyvä

    VastaaPoista
  11. Niin on <3 laitoin sen silti, vaikka se ei olekaann niin iloinen, kun se on niin ihana <33<33<33

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg