tiistai 21. kesäkuuta 2011

Oloko.fi

Moikka!

Panfun tekijöiden uusi websaitti on saapunut Suomeen! Paras asia siinä on, ettei tarvitse luoda toisia tunnuksia, voi käyttää Panfu-tunnuksiaan kirjautuakseen Olokoon!

Puu puhuu xD
Chilii kilpparille!
Max ja Ella, valmistautukaa taistoon!
:D Kiitos vaan...
Oho, töitä? Ok...
 Tämä vastaa Panfun käyttäjäproffaa... oma touch-kännykkä!

Käteä lista olokon blogissa :)
Kato ny! Katokato! Catri, mä, love, lili, vaavi ja nuppukin tuli!



Hyvin siellä sujui! Mä kyllä tykkään enemmän Panfusta kuin noista hulluista pupuista... xD

Ciao!

9 kommenttia:

  1. Jee otit salaa musta kuvan :D, oikeessa oot. Nuo puput on ihan hulluja. Ne tuhopolttaa panfun :(

    VastaaPoista
  2. Moikka Neg!

    Mustakin Panfu on paljon parempi!! Itse asiassa se Oloko ei oo oikeen tarttunu muhun... Joten mää en käy siellä. Mua vaan jäi mietityttään että eika kaikki Panfu kamut käykin siellä eikä Panfussa. Mutta toivottavasti ei. :)

    ~Musi~

    VastaaPoista
  3. No...
    On noi puput kyllä hulluja!
    Oon samaa mieltä kun Musi ja Vaavi!

    VastaaPoista
  4. iha hyvä bloki muttää on vast yksniistä voit olla blokkari t,bill marla ja niko

    VastaaPoista
  5. muuutes mäki käyn olokoa ei oo parempi ku panfu mut hannah montanan mielest on voitte etsiii mun blogista sen tekstin jossa on kuva kun se sano niin

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Ei olokossa ole mitään "hulluja" pupuja. :@
    Siellä on muitakin eläimiä kuin vain pupuja, vaan myös heppoja, koiria.
    Ja siellä ainakaan tehtäviä ei ole.
    Tää on mun mielipide, Oloko on parempi kuin panfu!

    VastaaPoista
  8. meikäläisestä molemmat on yhtä hyviä!;)

    VastaaPoista
  9. mä pelaan panfuu ja olokoo yhtä paljon sillä olokoon tarvii vaan sun panfu tyypin tunnukset ja molemmat on yhtä hyvii pelei 10/10 molemmille.

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg