torstai 14. huhtikuuta 2011

Ilmoitusasioita

Moi,
mulla olisi muutama tiedotus:

Love, tiput kisasta, eli Uni ja Baletti saavat vielä yhden ratkaisevan tehtävän myöhemmin. Julkaisen myös teidän osallistumisenne myöhemmin.

Cesilia, en löytänyt uivaa Pandaa kuvaasi, käykö että otan esim. kuvan itsestäni uimassa vai haluatko jotain muuta?

Nimetön etsii yhäkin nimeä...

Ja minä laitan lyhyen tauon päälle. Lyhyen. Tauko voi loppua pääsiäisen jälkeen, tai vaikka jo ylihuomenna. Mulla on IRL:ssä (In Real Lifessa) jo ihan tarpeeksi huolia kavereitten kanssa. Tauko jatkuu tasan tarkkaan kuin koen tarpeelliseksi (lainasin tuon eräästä blogista, toivottavasti ette pahastu, mutta se sanoo tarkalleen mitä haluan sanoa), siksi en voi sanoa että palaan esim. 20.4. Tarkkailkaa blogiani kuitenkin varalta, minulla on kutina että tauko ei ole pitkä.

Tauon syyt ovat siis seuraavat:
- Pelkään tulevani hitaasti näkymättömäksi (siis kuvainnollisesti).
- Yritän muuttaa itseäni. Se ei koskaan ole helppoa. En halua menettää kavereitani...

Yksi kavereistani sanoo että olen tällainen:
 


Siinä ei siis ole videoa, vain sanat. Sillä sanat sanovat että olen tällainen.

- En pysty... olen alkanut tykkäämään Justin Bieberistä. Ei, odottakaa! Minulla ei ole mitään sitä vastaan että jotkut eivät tykkää. Mutta se että kaverini tarvitsee sanoa "No okei, mä hyväksyn että tykkäät Justin Bieberistä," sattuu. Eikö minulla ole oikeutta tykätä mistä tai kenestä haluan? Tarvitsenko siihen kaverini hyväksyntää?
Sitäpaitsi, inhoan ennakkoluuloja. Esimerkiksi sitä, että jotkut ajattelevat, että olen ilman muuta hirveä tyyppi koska satun pitämään Justinista. Eikä Justin ole (ainakaan minun mielestäni) pelkkä hemmoteltu kakara, enkä TODELLAKAAN tykkää hänestä vain siksi että hän on söpö!! Ihan vain tiedoksi.
- Alan itkemään kohta, eli syyt täytyy lopettaa. En minä HALUA olla inhottu, ja "Complicated" ja etten välitä piirun vertaa... minä ihan totta yritän!

Juuri nyt ilahtuisin lohduttavista kommenteista ja avuliaasta tuesta... en välttämättä selviä yksin. Kiitos!

Ciao,
Neg

P.S. Käyn yhä teidän ihanien Pandojen blogeissa ja joskus Panfussakin!

7 kommenttia:

  1. TUKEA TÄÄLTÄ! Kuunteles tää seuraava biisi:

    http://www.youtube.com/watch?v=beTyg_b3QLE

    Toivottavasti pidät :) Mulla on sama "ongelma"... oon alkanu pitää Justinista... Tuntuu aika nololle koska kaikki nauraa sille... :))

    Tassutellen,
    Sasse Negille

    VastaaPoista
  2. Neg. Mulla sama ongelma. Mulla on asiat IRL:ssä niin, niin, niin sekaisin. Siis sekaisin. Ja sitten on ongelma... Mä en pysty, en kerta kaikkiaan pysty loppaamaan bloggaamista ja edes pitämään taukoa. Mutta munhan piti lohduttaa. Sanon sulle, että elämä voi joskus olla täysin ylös alaisin. Mutta Neg, kyllä sä selviät, ihan varmasti. Eikä kukaan halua olla inhottu, mutta mä tiedän kyllä sen inhottuna olemisen tunteen. Ja se oli kurjaa. Koita jatkaa elämää. Ja vaikka taukos olis niin pitkä että mä loppaan Panfun, enkä enää koskaan tapaa sua ikinä, niin silti olet aivan ihana ystävä, ja sulla on hyvä blogi! Kaikkien asiat on joskus huonosti. Kyllä sä pärjäät!

    OLET IHANA!

    Rakkaudella,
    Meda

    VastaaPoista
  3. Sä oot saanut nyt meän blogissa oman lukia kortin! Se on tekstissä : Uskokaa tai älkää : Panfuun tulee sirkus!

    Pami ja Dip kirjoittavat siinä tekstissä niin joten se on PS :ssä

    Tassuittain,
    Xalian ja Iida020 :N blogin kirjoittajat

    VastaaPoista
  4. Neg!! Nyt mä oon sit tosissani! Et kyllä rupee muuttaa ittees, onko selvä? Sä oot hyvä just tollasena, mun bestis just tollasena. <3 Älä yritä muuttaa ittees. Jooko? <3 Ja miten susta tulee näkymätön?? Tarkotatko, kun en puhunu sulle sillon kerran kunnolla? No oli vaan ihan pakko selvittää se yks juttu. Oon siis pahoillani jos se siitä johtuu. <3 Mun anteekspyyntö on mun blogissaki, jos et oo viel lukenu sitä. Eli älä nyt kulta ryve utsesäälissä, se ei johda mihinkään (joo, koettu on). Mut pidä joo taukoo jos näät sen tarpeelliseks, mut epäilen siitä olevan mitään hyötyä. :)

    No, yrjöön kyl joka kerta kun kuulen Justinen nimen *pidättää yrjöö*, mutta totta kai sä saat tykätä siitä! Ja mäkin sopeudun sitten siihen. Ei se muuta sua ihmisenä (toivottavasti!). Mä oon aina sun ystävä, tapahtui mitä tapahtui <3 Oon ikävöiny sua tosi paljon, ja mankunu äitiltä monta viikkoo et me tultais teille pääsiäisenä, mut ei se suostu. Pakko oottaa kesään. Arvaa mitä mä suunnittelin? Että tuutte meille kesäks ja ootte meillä koko kesän ja me ollaan yhessä kaikkialla, mökillä ja kotona ja ympäri Suomee ja kaikkialla... Äläkä muuta ittees. Pyydän!

    ♥:lla, Jadetar

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikille jotka on auttanu...
    Sasse: Ollaan samiksii, tiedän miltä susta tuntuu
    Meda: En mäkään pysty loppaamaan, mutta tää tauko on nyt tositarpeen
    Jade: Ei se siitä johdu, ku mulla on IRL:ssä ongelmii. Niin, se pääsiäinen... meillä ei oo pääsiäiseks mitään tekemistä, me vaan löhötään täällä kotona... yhyy... viime pääsiäinen oli niin kiva sun kanssas! Ja isi sano... arvaa mitä... että kesällä ku me mennään mummolaan mökille, niin sä voisit tulla sinne ehkä, ja olla siellä vaikka viikon tai kaks tai jotain! Mun on kyllä ihan pakko tavata muitakin kuin sä, mutta sä oot mun priority-listalla ensimmäinen (kai)! Siis sukulaisten lisäksi. Toivottavasti keretään viettään aikaa yhdessä. Sä ihan tosi voisit tulla sinne mökille, koska mä en voi tavata mun toistakaan bestistä kun se on maailmanympärysmatkalla, ja musta tuntuu ettei mun koulukaveritkaan vois tulla! Voisit vihjailla vähän tästä sun äidille... HINT HINT...

    VastaaPoista
  6. Älä silti muuta ittees!! Hanki vaikka uudet frendit, mut älä rupee muuttuu niiden takii. Jos ne ei osaa arvostaa sua sellasena mikä oot, nii sit ne ei oo sun ystävyyden arvosii.

    VastaaPoista
  7. Juu. No, nähään sitten toukokuussa (?) ku me tullaan teille ja sun serkku tulee meitä hoitamaan kun äitillä on väitösjuhla...

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg