perjantai 22. huhtikuuta 2011

Pitkäperjantai

Moikka ja hyvää pitkäperjantaita!

Olettekos syöneet suklaamunia? Mä en, vaikka haluaisin... MUTTAMUTTA! Mulla on semmonen kiva iiiiiiiiso suklaamuna (Jade muistaa viime vuodelta) ,  vaikka suklaa ei ole niin hyvää ku toivois ;( ja mun veljellä on karkkipussi. Se on allerginen suklaalle :o Otin munastani kuvankin, mutta en saa sitä nyt tänne, huomenna sitten. 

Tämän päivän tipu löytyi kauneussalongin katolta! En ymmärrä miten ne tiput sinnekin pääsee...? Oliko teillä eilen kivaa kultiksena? Mulla oli, tai sitten ei... kukaan ei ollu mun kanssa juhlimassa...

Aloitan uuden tarinan tuonne sivuun. Hyvää pääsiäistä, huomenna tulee pitempi postaus!

Ciao,

Ps. Come piacete? Ho fatto ieri con Picnik.com. Ho prenuto tanti foto di me, con vestiti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg