tiistai 19. heinäkuuta 2011

Annetaan anteeksi?

Moikka!

AnskuMuru on poistanut kaikki tekstit blogistaan, missä lukee että hän on anskumuru palanneena Panfuun. Hän on pyytänyt myös anteeksi ja aloittanut aivan puhtaalta pöydältä. Minusta meidän pitäisi antaa AnskuMurulle tilaisuus näyttää kyntensä bloggaamisessa omana itsenään. Minun puolesta tämä kampanja saa nyt loppua, alunperin sen taka-ajatuksena oli minun saavan AnskuMuru tajuamaan, ettei saa huijata, valehdella ja käyttää toisten luottamusta väärin. Minun puolesta kaikki voi mennä takaisin AnskuMurun lukijoiksi. Annetaan hänelle tilaisuus :D Täältä pääset lukemaan anteeksipyynnöt.

Tein uuden proffakuvan:



Laittakaas mielipiteitä kommentteihin! Sori kun tämä jäi nysäksi, piti vain ilmoittaa. Ai niin, tänään voi tulla toinenkin postaus, on pari paparazzikuvaa otettu :)

Ciao,

Neg

6 kommenttia:

  1. Oon samaa mieltä. Olis väärin vieläkin haukkua ja kiusata AnskuMurua... :)

    VastaaPoista
  2. Niin :) Ja muuten hieno tuo sun proffakuva xD

    VastaaPoista
  3. AnskuMuru teki väärin. Siinä se, mutta se jo menee liian pitkälle, että koko Panfu sitä alkaa haukkua!
    Tuo sun Proffakuva on muutes tosi ihana! <3

    Ai niin, kun kysyit sitä Sarjis kisa hommelii, niin mulle käy :)

    Tässä ois mulle sopiva tapaaminen :)
    Bollylandissa klo: 11.oo Maauimala?
    Käyhän sulle? Kerro vaikkapa mun blogin kommenteissa :P

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Ai, ai. :') Hyvä kun vihdoin lopetat, Negrita. Tämä minun juttu on jo mennyt liian pitkälle. =) Kiitos, että lopetit tämän minusta jauhamisen ja kirjoitat taas kunnon postauksia, siinä se! (: Ja noi sun viime postaukset on ollu aika valittavia. ;) Nyt vaan alat tsempata ja kirjoitat Panfun uusimmat tapahtumat, etkä valita tästä mun jutusta. (:' Kiitos, jos teet tämän.
    -anskumuru-

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg