torstai 14. heinäkuuta 2011

Huijareita

Moikka.

Nyt on vähän vakavaa asiaa. On paljastunut, että AnskuMuru123 ei todellakaan ole se aito anskumuru. Anskumuru itse sanoi niin loppauspostauksen kommenteissa:


AnskuMuru123 on huijari. Voi jopa olla se sama anonyymi, joka on kiusannut Panfun blogeissa. Jos hän on se sama, niin hän on jo satuttanut teoillaan henkilökohtaisesti Musia, Tilleä, Hannahia, Anskumurua ja Lovelyemiliaa. Tämä blogikiusaus on väärin, sen on loputtava. Mitä voimme tehdä? Anonyymin täytyy itse tunnustaa. Ja lähetin myös Emppusellemme kommentin, jossa pyysin sitä puhumaan AnskuMuru123:n kanssa. Sen lisäksi kommentoin AnskuMuru123:n blogia (en voi kutsua sitä Anskuksi) ja kirjoitin näin:





Se ei luultavastikaan julkaise kommenttia, mutta yritin kolkuttaa hänen omaatuntoaan tällä.

Muuten, kerään yhä nimiä graffitiseinään vastustaakseni tämänkaltaisia tekoja. Kaikki mukaan!

Ciao,

Neg

7 kommenttia:

  1. Negrita! Määkin huomasin että AnskuMuru123 ei ole se oikea Anskumuru. Anskumuruhan POSTASI omaan blogiinsa ja kommenteissa olikin ne kommentit. :o
    Ärsyttää vaan tollaset hijarit. :|

    ~Musi~

    VastaaPoista
  2. Mä vielä tänään kommentoin Anskumur123: blogiin ja nyt ärsyttäääää...... Murr, ilkeää!

    VastaaPoista
  3. Neg, pitäisikö sun kertoa kommassa ellan ja maxin lbogissa. Ja käy kattoon mun blogista HUIJARI-postaus. Mitä oot mieltä, kerron mulle, pliis. OOn nyt niiin vihanen, et sitä ei ees voi sanoa todeksi!

    Terkuin, ärsyyntynyt Riasi

    VastaaPoista
  4. Muuten oot mulle toooosi ihana ystävä!!!! Oot aina mulle sama ihana Negrita ;DD!

    VastaaPoista
  5. Joo poistan itseni sne lukijoista!

    VastaaPoista
  6. Nyt sain poistettuu itseni, nyt sillä huijarilla on vain 19 lukijaa... kyllä me selviämme!
    Terkuin Ria

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg