perjantai 15. heinäkuuta 2011

Viestejä Ellalle, Maxille ja Panfu-tiimille

Moro!

Taas tästä Anskumuruasiasta jatketaan- laitoin nimittäin Ellan ja Maxin blogiin kommentin ja lähetin Panfu-tiimille viestiä.


Oho, ei tosta oikein näy. Siinä siis lukee:

"Ella ja Max, ajattelin ilmoittaa tällaisesta asiasta kuin toisten nimissä esiintyminen. Panda nimeltä AnskuMuru123 on väittänyt olevansa anskumuru palanneena Panfuun. Anskumuru itse kuitenkin osoitti omassa blogissaan, että tämä Panfa on huijari. Tiedän, ettette voi tehdä asialle mitään, mutta kun ähän yhdistää blogeissa Anonyymina kiusaamisen, tästä toisten nimissä esiintymisestä on tulossa ongelma. Ehkä voisitte mainita asian blogissanne?"

Sitten, kun olin laittanut tuon kommentin menemään, laitoin tällaisen viestin Panfu-tiimille:

Hei!
Tillervo on jo saattanut tietoonne kiusallisen Anonyymikommentoijan, joka kirjoitti Musin tunnuksilla väittäen olevansa Tillervo HannahMontanan blogissa. Tiedän, ettette voi sille mitään, mutta tälle sen sijaan ehkä voitte. Panda nimeltä AnskuMuru123 on perustanut blogin ja Pandan Panfuun, ja väittää olevansa alkuperäinen Anskumuru (Panfun ihka ensimmäinen Kuukauden Bloggari), palanneena Panfuun. Anskumuru itse todisti kuitenkin "alkuperäisen" bloginsa uusimman postauksen (14. päivä heinäkuuta) kommenteissa, että näin ei ole ja AnskuMuru123 on huijari. Toisten nimissä esiintyminen on laitonta, vaikka sitten näin kävisi netissä. Toivon, että huomioitte tämän viestin ja ilmoitatte, voitteko tehdä asialle jotain, sillä toisten nimissä esiintymisestä on jo tulossa ongelma. Voisiko Ella ja Max myöskin puhua asiasta ehkäpä Panfun blogissa? Kiitos että annoitte minun saattaa tietoonne tämän ongelman. Toivon, että kaikkien Pandojen yhteistyöllä nämä kiusalliset tapahtumat saadaan loppumaan.
Negrita

ÄLKÄÄ SITTEN KUKAAN USKOKO HETKEÄKÄÄN, ETTÄ ANSKUMURU123 ON AITO ANSKU! Tiedämme nyt ettei ole. Jos laitatte hänen blogiinsa kommenttia, niin hän todennäköisesti ei julkaise sitä, niinkuin ei julkaissut testikommenttianikaan, siis sitä missä halusin tietää onko hän aito Ansku laittamalla kommentteihin pyynnön, että hän tekisi kuvan minulle. Siitä on jo yli viikko, mutta ei ole julkaistu, ei. Ja vielä yksi tärkeä asia:


Kokeillaan sellaista taktiikkaa, että kaikki poistavat itsensä AnskuMuru123:n lukijoista.
Ehkä hän siten tajuaa, että emme usko häntä enää. Voimme silti selata hänen blogiaan, mutta emme lukijoina. Käykö se? Minä menen poistamaan itseni heti. Katson tulokset. Tällä hetkellä AnskuMuru123:lla on 24 lukijaa. Kun poistan itseni, niin on 23. Luettelen nyt lukijat, että tiedämme jos sinne on liittynyt uusia tai poistunut vanhoja. Vedän viivan niitten päälle, jotka ovat poistaneet itsensä (ja laitan listan uusimman päivityksen joka postauksen perään). Eli:

AnskuMuru123:n blogin lukijat:

Minimouse
Andromeda
Arianna
Anzu2
Juuso-hiphop
Tillervo
Makkara99
Lyndsay
Nuppu_
Panfu6b
LauraGirl
Sasse
Pokotin
Tore4
Wilijonkka
Hannispanda
Hevostytsy
Cesilia
Estella
Chuchu
Lovelyemilia
Jihuu ja Umppa
Negrita
Lovelynatalia

+ Late-Blue

Toivottavasti jaksoitte lukea :)
Ciao,


15 kommenttia:

  1. Voi Neg, ootpas sä ihana!♥ Harvoin on kukaan nähnyt ihan näin paljon vaivaa mun eteen :) Olipa hyvä että tulin kurkkaamaan mitä Panfuun kuuluu, tää huijaaminenhan on paisunut jo ihan mielettömiin mittoihin... Mäkin kävin laittamassa pikku omantunnonkolkuttelu-kommentin tolle huijarille, toivottavasti ymmärtää, miten väärin tekee ;/

    VastaaPoista
  2. Voih! No heti kyllä menen itseni poistamaan hänen lukijoistaan! Onneksi kuitenkin itse anskumuru paljasti ettei oikeasti ole AnskuMuru123. ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos, Anskumuru :) Ei se ole kivaa, jos muita kohdellaan näin. Jos AnskuMuru123 on sama kuin anonyymikommentoija, jo Tille, Musi, Hannah, Emppu ja tietysti sinä ootte saanu kärsiä :(
    Hyvä, Anzu!!

    VastaaPoista
  4. Miten ovi postaa iteensä lukijoista??

    VastaaPoista
  5. Itsensä voi poistaa lukijoista niin, että:
    1.Kun luet jotain blogia, mene siihen blogiin mitä et enää halua lukea.
    2.Blogissa lukijoissa tai niiden yläpuolella on Sinun kuvasi ja sen alla lukee asetukset.Painat sitten siitä asetukset kohdasta, sitten sivuston asetukset ja sitten sieltä lopeta tämän sivuston lukeminen.

    Että niin.

    VastaaPoista
  6. Neg.. Nyt asiaan! ;)
    Ettäs nyt tiiät, minä EN huijannut olevani anskumuru!!! Kuulin Sasselta, että kaikki epäilevät mua. Tämä on surullista. En ole huijannut, tehnyt noin vain blogia, enkä panfussa pelannut ukolla AnskuMuru123. (Miksi olisin?) Toivon, ettei minua syytettäisi. Minulle myös sanottiin, että mulla ja sillä mun naapurilla on sama käsiala. Pyh! Kaikkihan käyttää merkkiä : ;) ja tätä: :)
    Olen niin surullinen.

    Emppu

    VastaaPoista
  7. Toivon,että Neg ymmärrät! Tämä on iso juttu ja toisia ei voi syyttää jos ei ole tehnyt sitä. :)

    VastaaPoista
  8. Oonko mä muka joskus syyttänyt sua? Juurihan sanoit ettei toisia sais ruveta syyttelemään turhasta, ja tuo kuulostaa vähän siltä niinkuin syyttäisit mua. Sitäpaitsi, tällaisessa asiassa pitää ottaa kaikki osapuolet ja asianhaarat huomioon, eikä jättää mitään muhimaan. Sä olet epäilyttävien listalla vain siksi, että AnskuMuru sattuu olemaan naapurisi. Mä en ole ääneen syyttänyt sua, korkeintaan esittänyt tämän mahdollisen, joskin jokseenkin epätodennäköisen ratkaisun. Sitäpaitsi, se en ollut mä joka sen ratkaisun alunperin keksi, mutta mulla ei ole pienintäkään aikomusta kertoa kuka se oli, lupausten ja luottamuksen kautta. Jutut pitää setviä aina pohjamutia myöten, niin ettei pikku madot jää sinne tunneleita rakentamaan...

    VastaaPoista
  9. Heippa Neg,flora täällä. toivottavasti se ilkimys saadaan kuriin. Mä yritän ratkaista tätä. Mutta yksi johtolanka puuttuu vielä.
    Terkut:Flora123 (OLEN OIKEA! KYSYKÄÄ CARLYLTA JOS ETTE USKO)

    VastaaPoista
  10. Moih! Mä en tiiä miten lukijoista otetaa pois kun mul ei näy sitä asetukset siinä :o.
    Nii Neg, voisitko neuvoo? Ottaisin ihmeessä itteni pois, koska en haluu olla huijarin kaa tekemisissä en kenenkää sellasen!


    Estella

    VastaaPoista
  11. Est: Vastaus löytyy "Kysy mitä vaan" -sivulta :)

    VastaaPoista
  12. Anteeksi emppu sulle... Olen pahoillani kun epäilin ja pyysinkin anteeksi monta kertaa. Synttärini sekoittaa pääni koska saan ensimmäisen kameran. En enää ikinä tee mitään teille enkä todellakaan vahingoita teitä enkä ystävyyttämme! ♥ RAKASTAN TEITÄ!

    VastaaPoista
  13. En oo onneks koskaan lukenutkaan tän Anskumuru123:n blogia >:)

    VastaaPoista
  14. milloin ella ja maw tulevat panfuun

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg