maanantai 25. heinäkuuta 2011

Turhia hulluuksia

Moi pandanpallerot!

Mä lähden huomenna Suomeen, joten postausmäärä vähenee. Älkää olko sitli huolissanne, en ole loppaamassa tai mitään :) Olen mökillä, ja mun irl-blogia täytyy päivittää iskän iloksi (se on Etelä-Amerikassa), mutta yritän silti datata vähintään kerran viikossa.

Oscar on saanut ylennyksen, toimii nyt tietokonejuontajana! Eikun siis tietokilpailujuontajana! Olen vähän sekaisin tänään. Ajoin Jadenkin hulluuden partaalle huutelemalla 'hihhulihei!' sen koko koneajan ajan. Koneajan ajan!!

Okei, nyt näyttää siltä ettei tästä kirjoittamisesta tule yhtään mitään. Siis, Oscarilta saa hiiriä palkinnoksi. Hiiristä puheen ollen, näin tänään yhden sellaisen juoksevan kadun poikki. Hyi, mutta oli se nyt silti niin söpö! Pieni ja pehmeä... siis sen näköinen, en koskenut. Onneksi ne Oscarilta saatavat hiiret ovat noita tietokoneen hiiriä, ei hätää.


Tuossa se Ava jotakin sekoaa. Hieno afrotukka :D

Hip hei, huomenna nään Jaden! Herätys on ikävä kyllä seitsemältä aamulla, nyyh nyyh, joten nyt olisi varmaan paras painaa pää tyynyyn. Onnittelumme vielä Oscarille!

Ai niin. Miten tän nyt sanoisi... että JOS satutte törmäämään JOHONKIN, niin älkää kaikki alkako vihata mua mun tulisen tempperamentin takia! Miksi sanasta tempperamentti mulle tulee mieleen hevoset? Outoa... Nyt nämä mun hourailuni alkavat käydä sen verran hulluiksi, että nyt mä pistän simmut umpeen ja nukun. Good night, pandas!

Ciao

Neg

13 kommenttia:

  1. En mä mitenkään ikinä vois alkaa vihata sua! Mäkin olen aika tulinen, jos sille päälle satun, suorastaan pelottava... Mutta pitäkääpä hauskaa Jaden kanssa! *katsoo kelloa* Ai jaa, sä olitkin jo lähtenut Suomeen. :D

    Terkuin,
    Medasi

    VastaaPoista
  2. En ollut, olen yhä kotona... äiti halusi että herätään kolme tuntia aikaisemmin kuin pitää lähteä ja nukkuu sitten pommiin... Joten täällä ollaan yhä. Lähdetään siinä kymmenen maissa.

    VastaaPoista
  3. Jaahas... Mut hei, älä välitä mun sekoilusta! ;)

    VastaaPoista
  4. Moih, Neg :)

    Tota ilmotin nyt blogissani sen tapaamis ajan.. Aattelin jättää kommenttii sunki blogiin että varmasti huomaat ;)

    ---> torstai klo: 11.00 bollywood, maauimala. :)

    ~Musi~

    VastaaPoista
  5. AARGH! Ei tuu mitään tosta sarjis kisasta... :/ Sano, jos pääset lauantai, Bollywood, klo 11:30??
    Käyks toi? Mulle käy ihan millon vaan. ;)

    ~Musi~

    VastaaPoista
  6. Noniin, Negrita Pegrita. <33 Joo... Kannattais ehkä poistaa noi 2 postausta, missä kerrot musta, että valehtelin. Tein väärin, mutta pyysin anteeksi. :') Minua harmittaa, kun kaikki luulevat, että Emppu oli asian takana! Negrita, se olin MÄ. Se ei ollut kukaan muu panda, se Olin MÄ. En ole ennen ollut Panfussa. ;/ Oisko susta kivaa jos koko Suomen Panfu haukkuis Huijariks? :'))) Ja kaikki Panfussa...HUUTAA: Huijari!! =P
    Emppu on kertonu susta sen, että olet joskus mukava, joskus sekopää. (En tarkota Pahalla!! Elä loukkaannu.) Emppu oikeesti haluaa olla vaa sulle hyvä ystävä. Emppu ymmärtää sua, et oot temperamenttinen. ;// Usko Mua! Negrita, Lue blogistani uusimmainen Postaus, siinä on yks idea. Sano sit kommis, onko se idee Hyvä. Ja haluan olla sun hyvä Ystävä. :}
    -anskumuru.<33

    VastaaPoista
  7. MOI, NEG. :l
    IHAN SAMA, OLLAAN KAMUJA, TAI EI, OTAT PÄÄHÄNI JO NYT!!! =) EN HALUA OLLA SUN YSTÄVÄ ENÄÄ IKINÄ, OLET LOUKANNUT MUA. HYVÄSTI!!!!! *Nyyhky.*

    VastaaPoista
  8. Anteeksi toi kommentti. Minusta vain on alkanut tuntumaan siltä, että kaikki vihaa mua. Tiedän, etten ole yhtikäs mukava panda/ystävä. =D Vain Lili ymmärtää Mua!<33. Joo, asiaan: Haluan olla sun ystävä. Anteeksi, jos olen loukannut Sua..;D Mut en tiiä miten! Ja jos sua ottaa päähän MINÄ, ei sun tarvitse olla mun ystävä...
    -EMPPULIINI<3 xp-

    VastaaPoista
  9. Anteeksi toi kommentti. Minusta vain on alkanut tuntumaan siltä, että kaikki vihaa mua. Tiedän, etten ole yhtikäs mukava panda/ystävä. =D Vain Lili ymmärtää Mua!<33. Joo, asiaan: Haluan olla sun ystävä. Anteeksi, jos olen loukannut Sua..;D Mut en tiiä miten! Ja jos sua ottaa päähän MINÄ, ei sun tarvitse olla mun ystävä...
    -EMPPULIINI<3 xp-

    VastaaPoista
  10. Hei, Neg! :')
    Mahtava blogi, pakko myöntää. Ja: voitko liittyä meijän Blogiin Lukijaksi? ;D Joo... Sen nimi on listalla: Moonan panfu-blogi, mutta me, Oona-Amelia ja Lotta44, kirjotetaan sitä.
    -Oona<333
    -Lotta.

    VastaaPoista
  11. Moi Neg, voitko mennä mun (Panda255) ja Pandda12 PanfuBlogiin ja LIITTYY LUKIJAKS, se olis kivaa? (Koska ollaan sunkin lukijoit?)

    VastaaPoista
  12. Neg! Vastaa! *Nyyh*

    VastaaPoista
  13. Neg! Vastaa! *Nyyh*

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg