maanantai 11. heinäkuuta 2011

Onnea Ella ja vähän riitojen setvimistä

Moikka! :D

Onnea Ellalle syntymäpäivänäsi! Väsäsin tällaisen kortin (aika pikaisesti, pakko myöntää. Veli oli pölliny värikynät, niin etten voinut värittää korttia jonka piirsin :C)


Tänään odottelin Paulin huoneessa että jotain tapahtuisi, ja laskin kaksikymmentäneljä Pandaa mutta mitään ei tapahtunut O_O Siitä puhkesi sitten riitelyä että onkohan se tuo nalle tuolla nurkassa joka heiluttaa vai mikä se on? No mä sitten kyllästyin siihen ja kävin kattomassa toiselta serveriltä, ja kappas keppas, se nalle ei vilkuttanut. Se siis oli se ylläri :)


Siinä me sitten ollaan siellä Paulin huoneessa, ja nalle heiluttaa nurkassa.

Yhdessä vaiheessa ärsyynnyin aika paljon erääseen Pandaan:


En viitsinyt julkaista nimeä. Mutta se vaan huusi siellä että "Nyt kaikki häipyy, ja ne jotka jää saa maksaa..." Eihän tietenkään kukaan häipynyt, ja hyvä niin :)

Kiitos Sasse, kun osallistuit Yearbookin tekoon <3 Nyt vaan muutkin mukaan!! Klikatkaa tästä päästäksenne mukaan kommenteissa!!

Ciao,


P.S. Se toinen riitojen setviminen joka tänään tapahtui ei kuulu tänne, se kuuluu vain minulle ja kamulleni :)

6 kommenttia:

  1. Ihana toi kortti! :DD Ikävää et joku muuten on käyttäytyny tolleen Panfussa. :(

    VastaaPoista
  2. Eipä mtn, mulla kun niitä muistoja riittää muillekkin jaettavaksi! ;DD

    VastaaPoista
  3. http://www.youtube.com/watch?v=0IvqyVEz5Ss << Katso toi video!

    VastaaPoista
  4. Sasse, sä sait mut itkemään, kyyneleet vaan valui vuolaana poskille... Säkin olet mulle todella tärkeä!! Mä en pysty lopettamaan itkemistä. Mulle lensi kädet heti suun päälle kun se alkoi, mutta kunnolla itkemään aloin vasta siinä lopussa vaikka kyynelet oli silmissä koko videon läpi. Mä en olisi ikinä uskonu että joku tekis tällaisen mulle... Sasse, kiitos. Mä just kävin Medan blogissa ja katoin sen kaheksaakymmentä lukijaa, ja mietin että miksei mulla ole näin paljoa. Sä avasit mun silmät, ja sait mut näkemään että mitä väliä sillä on onko mulla sata lukijaa vaiko kymmenen? Ei määrällä ole väliä, vaan laadulla, niinkuin ystävissäkin... Tätä nykyä musta tuntuu, että kaikki mun parhaat ystävät, sydänystävät, löytyvät Panfusta... Kiitos, Sasse!

    VastaaPoista
  5. ♥ Sinullehan se oli tarkoitettu ja tarkoitettu että tunnet ittes tärkeeksi

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg