torstai 10. maaliskuuta 2011

Vali vali jälleen kerran

Moikka!

Muukalaisesta nimeltä Duck kaikki varmaan jo tietääkin, ja on vähän tyhmää hokea samaa koko ajan. Mulla on muuten nyt viikon kultis, jippijaijee. Vihoviimein. Sain sellasen ns. kokeilupaketin Maxilta ja Ellalta. Tämä postaus on näköjään vähän turha, kun kaikki tietää jo myös uudesta Panfu Jumperista iPhonella, ainakin ne jotka lukee blogeja tai käy kattomassa sähköpostinsa (jos ette ole poistaneet uutiskirjettä).

Mulla olis taas vähän valitettavaa. Koko viikolla ei ole tullut AINUTTAKAAN kommaa, ja se alkaa taas vähän pänniä. Ei kestä kauan! Jos sanoisin, että loppaisin blogini, moniko teistä edes välittäisi?! Mietin vaan, koska ettehän te ees ikinä käytä viittä minuuttia kommaamiseen... 

Ja Jadetar, mikset sä vastaa mun sähköposteihin tai kommentoi? Ootkosä mulle jostain vihainen? Pliis kerro, jos oot, niin saadaan se selvitettyä. Mutta se on jo outoo, ettet oo osallistunu kisaan, kun baletti ja love on, tiiän et Meda on matkoilla ja sä oot voimaviisikon neljäs jäsen! Pyydän siis, et kommaisit ees et tietäisin että luet tätä! Ja josset lue... en mä tiedä!!

No joo, tää on vaan vähän tämmönen, mutta kun kukaan ei ole osallistunu kisaan, kommannu tekstejä, kommannu sivuja yms. Ainoo mistä tiedän, et joku on täällä käyny, on toi kyselty tuolla noin! ----> Et, pliis, nyt pyydän, ettehän te kaikki voi olla kuolleita! Ja jos kukaan ei lue tätä blogia niin... mua ei ole enää bloggarina, sillä bloggari rakentuu rakkaitten, ihanien, FANTASTISTEN lukijoittensa päälle.

Neg

3 kommenttia:

  1. Moikka Neg! Voisin ihan kokemuksesta sanoa: aina on hankalaa. Siis jokaisella bloggarilla on varmasti ollut vaikeatkin puolet kuten mulla: entisessä blogissanni ei ollut mahollisuutta saada lukijat kohtaa. No, alamäkiä ja ylämäkiä. Kuuntelen aina vaikeissa tilanteissa Camryn nimisen tytön biisiä "Wait and see" :)) Se auttaa polkemaan aina vain ylöspäin.

    Tassutellen kannustaen,
    melkein kaiken kokenut Sasse ♥

    VastaaPoista
  2. Luen sun blogia, en ole jättänyt sua,
    ( olen sanonut tämän saman asian aika monelle muulle bloggarille, jotka on valittanut ihan samaa asiaa... Ymmärtäkää nyt, että sama ongelma on joskus kaikilla, itselläni lähes aina... ) mutten aina jaksa kommata. Voin tästä eteenpäin alkaa laittaa vaikka jonkun hymis- komman postauksiisi, jotka olen lukenut, okei?

    -Maikku <3

    VastaaPoista
  3. Mä välitän!
    Neg, oot ihana bloggari, enkä haluu sun lopaavan:)
    ♥:llä, Love

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg