lauantai 5. maaliskuuta 2011

Uusi kilpailu (älkää enää pettäkö minua!)

Heippa Panduskaiset!
Huomasin tässä, että minullahan on jo reilut 20 lukijaa, joten ajattelin järjestää kilpailun! Ja odotan kohtuullisen monta osallistujaa, joten älkää pettäkö odotuksiani! Tässä blogissa niin on käynyt jo ihan tarpeeksi monta kertaa ;(


Jos haluatte tehdä minut tooosi iloiseksi, osallistukaa näin:


  • Ilmoittautukaa kommenteissa. Ilmoittautumisaikaa on viikko, eli tarkistan ensi maanantaina montako on ilmoittautunut. Enkä hylkää kilpailijaa, vaikka hän olisikin ilmoittautunut maanantaina ennen kuin katson ilmoittautuneet.
  • Laittakaa kommentteihin nimenne (jos käytätte Anonyymia) ja onko sinulla blogia vaiko ei. Osallistua voi ilmankin blogia ja vaikkei olisikaan blogini lukija.
  • Lukekaa tästä alta säännöt ja olkaa valmiita käymään blogissani kerran viikossa (enemmänkin, jos te vain haluatte).
KILPAILUN KULKU JA SÄÄNNÖT:

  • Joka viikko tänne blogiin ilmestyy uusi tehtävä. Tehtävät eivät ole vaikeita, aivan kuin mini-kilpailuja.
  • Tehtävä pitää täyttää, jos on ilmoittautunut kisaan, vaikka kuinka huonosti (esim. jos tehtävänä olisi piirtäminen (mitä se ei tule olemaan, se on liian vaikeaa), tikku-ukonkin sutaiseminen kävisi).
  • Joka viikko tehtävän huonoimmin täyttänyt putoaa, ja parhaiten täyttänyt voittaa koskemattomuuden seuraavan viikon tehtävään. Jokainen osallistuja voi voittaa tehtävän reiluuden vuoksi vain kerran.
  • Ensimmäisenä palkintona on 300 pandakolikkoa, haastattelu, erikoisreportaasi ja yllätyskuva joka symboloi voittoasi laitettavaksi blogiisi. Jos sinulla ei ole blogia, sinua odottaa toinen yllätys!
  • Muitten osallistujien kesken arvotaan yksi, kaksi tai parhaimmassa tapauksessa kolme yllätyspalkintoa, riippuen osallistujien määrästä. Tietysti toivon, että mahdollisimman moni osallistuisi. Pitäkää mielessä kun harkitsette, että minä osallistun jokaiseen kisaan jonka näen, ihan vain tuottaakseni teille hyvän mielen, ja nyt toivoisin samaa teiltä!
  • Jokainen osallistuja saa kilpailuun liittyvän kuvan blogiinsa kiitokseksi.
Siinäpä se taisi ollakkin. Jos ihmetteletta kakkossääntöä, niin se on sen takia siinä, etten halua tiputtaa ketään vain koska he eivät täyttäneet tehtävää. Jos sinulle tulee jokin este tehtävän täyttämiseen (esim. perheesi lähtee lomalle eikä siellä ole tietokonetta) niin voin laittaa sinut sivuun. Mutta jos sellainen tulee joka viikko samalta tyypiltä, tarkoituksena varmistaa että voittaisit kilpailun, sinut suljetaan kisasta pois.

Eli siis kaikki osallistumaan! Olen koko postauksen ajan sanonut tätä, mutta nyt sanon sen vielä kerran. Minulle tulisi niin hyvä mieli, jos mahdollisimman moni osallistuisi teistä ihanista Pandoista, jotka käytte blogissani! Minä itse tiedän miltä tuntuu kun kukaan ei osallistu (olen järjestänyt blogissani kolme kilpailua; kahteen ensimmäiseen kukaan ei osallistunut, ja kolmanteen vain yksi), siksi osallistunkin jokaiseen kilpailuun jonka näen ja mihin on mahdollista. Haluan, ettei kukaan, joka on järjestänyt kilpailun, tarvitsisi pettyä niinkuin minun on aina tarvinnut. Enkä haluaisi enää pettyä neljättä kertaa, sillä silloin tuntuu, että kukaan ei lue eikä välitä blogistani. Joten pliis, aiheuttakaa minulle nyt hyvä mieli osallistumalla! Olen teille siis ikuisesti kiitollinen! Minä luotan teihin, rakkaat Pandaystäväni. Minä luotan teihin.

T: Neg


P.S. Sori kun tuli tämmöinen tylsä ja kuvaton postaus...

8 kommenttia:

  1. Hyvä idea Neg!Kuulostaa tosi kivalta!Tulen mukaan,ehdottomasti!

    VastaaPoista
  2. En mä sua ( ainakaan enää ) aio pettää =) Osallistun ehdottomasti, olethan säkin osallistunut mun kisoihin. Tiedän, että siitä tulee hyvä mieli ;P

    VastaaPoista
  3. Voi ihanaa! Arvatkaas, mun kädet tärisi kun mä avasin tän ja katoin onko kukaan kommannu. Näin et on tullu kaks kommaa. Avasin ja nostin kädet suulle... voi ei! IHANAA! Nyt mulla on niin hyvä mieli! Kiitos, kiitos, KIITOS!

    VastaaPoista
  4. Osallistun!
    Oon tosi pahoillani kun en oo osallistunut ennen. Nyt korvaan sen!

    VastaaPoista
  5. Love, sähän olit se yks ainoo joka osallistui mun viime kisaan! Kiitos teille kaikille NIIN PALJON!!

    VastaaPoista
  6. Ai voiks tähän vielä osallistua? Jos voi, niin olen mukana!

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg