perjantai 11. maaliskuuta 2011

Ylämäet ja alamäet selvitään yhdessä!

Moips!

Kiitos Sasse, se biisi todella piristi minua ja nyt jaksan jatkaa. Eilen olin ihan alamaissa, mutta teidän ihanat kommenttinne piristävät. Nyt tiedän että on ainakin kolme, jotka todella välittävät tästä blogista, ja niiden kolmen vuoksi minun täytyy jatkaa, alamäet ja ylämäet! Muuten, en usko että Camryn on vasta 11!! On mullakin hyvä ääni, ja rakastan laulamista, mutten millään voisi... en... yksitoistavuotiaana. Youtubella ehkä, mutta mieti, jos 11-vuotiaana julkaisis levyn! Wau!! Tässä Camryn - Wait and see:



Ja teidän lukijoiden takia minä jatkan, ylämäet ja alamäet, tapahtui mitä vaan. Vaikka minulla olisi vain yksi lukija, jatkaisin hänen vuokseen. Olette ihania!

Taidan tänään jatkaa tarinaa. Käsi ylös jos joku on sitä lukenut? Tiedän miltä teistä tuntuu jossette ole. En minäkään lukenut ensin, mutta sitten kävin kurkkaamassa Jadettaren tarinaa ja PÄNG! olin koukussa. Siitä lähtien olen aina katsonut jos joku on kirjoittanut tarinaa, ja olen löytänyt monta aarretta esim. Jadettaren blogista ja Andromedan blogista. Eli kannattaa käydä kurkkaamassa, kaikkea olisi hyvä kokeilla!

Duck-parka on nähnyt painajaisia. Minusta tuntuu vaatteista päätellen, että hän on Evronin orja... se sopisikin hyvin tähän Kitkeriö-teemaan. Emmehän ole vielä saaneet paljoa selville, muuta kuin että Evronilla on orjia, jotka kantavat jauhoja.

Muuten, miten tätä blogia voisi parantaa? Kertokaa kommenteissa! Ja baletti, sori etten ole laittanut sitä sun haastattelua tänne; se hävis... Oon vähäsen huono pitämään tavaroista huolta.


Taas tuli kuvaton postaus... no jaa.


Neg

P.S. Hahhaa, tiesin että tuolla edellisellä postauksella sais teidät kommaamaan! Se toimii aina!!

5 kommenttia:

  1. Ei se mitään Neg,jos se hävis :D

    VastaaPoista
  2. Moi Negrita!

    Mä diggaan sun blogista ;) Aika paljonkin itseasiassa, heh :D

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, kolme kommenttia! Ja uni, kiitos kovasti! Sunkin blogi on tosi hyvä, ja mä osallistun siihen sun kisaan, lähetän sen vastauksen kohta!

    VastaaPoista
  4. Moikka Neg ♥ kiitos paljon että pidit vinkistäni :) Luin postauksen

    VastaaPoista

Ihanaa, kommentti! Ei varmaankaan taritse muistuttaa kommentointisäännöistä. Tänne huomautukset, kysymykset ja kisakommentit!
♥: Neg